Praktisch

Start en aankomst

Gemeentelijk Domein De Ghellinck
Kortrijkstraat 110c, 9790 Wortegem-Petegem (Elsegem)

Tijdsregistratie

• We voorzien professionele tijdsregistratie
  • Chip in borstnummer
  • Wedstrijd- en tussentijden worden live beschikbaar gemaakt

• Voorinschrijving kan online tot en met vrijdag 19/04/2024.
Borstnummers afhalen op vrijdag 19/04/2024 van 16:00 tot 18:00u of op zaterdag 20/04/2024 vanaf 11:00u in de tent op Domein De Ghellinck.
  • Daginschrijving is mogelijk op 20/04/2024 vanaf 11:00u en telkens tot 30 minuten voor de start van de wedstrijd.

Afstanden en programma

Er is een mooi en zeer gevarieerd natuurparcours, perfect op maat van traillopers. Elk parcours is voor 60% offroad. Je kan de parcours bekijken en de GPX downloaden via onderstaande tabel.

Naam Afstand Startuur Prijs Route/GPX
Kidsrun 600 meter 13:30u Gratis Route/GPX
Funrun 5 km 14:30u €8 / €10 / €12 Route/GPX
Recreatierun 10 km 14:30u €10 / €12 / €15 Route/GPX
Prestatierun 10 miles (16,1 km) 14:30u €12 / €15 / €18 Route/GPX

De kostprijs is afhankelijk van het moment van inschrijving, respectievelijk: voorinschrijving voor 08/04/2024, voorinschrijving na 08/04/2024 en inschrijving op de dag zelf.

Podium & prijzen

Voor elke afstand (fun-, recreatie- en prestatierun) is er een podium voor de snelste drie heren en dames. Bovendien is er voor elke afstand ook een prijs voor de eerste heer en dame woonachtig in Wortegem-Petegem.

Prijsuitreiking

• Voor de fun- en recreatierun (5km en 10km): onmiddellijk na de aankomst van deze reeks.
  • Voor de prestatierun (10 miles): om 16:00u.

Voor elke deelnemer

Voor elke deelnemer is er een waardevolle goodiebag voorzien. De inhoudelijke waarde is minstens dat van het inschrijvingsgeld.

Kidsrun (600 meter)

Aandenken voor elke deelnemer en een super KIDS goodiebag.

Funrun (5 km)

Voor zowel de eerste drie dames als de eerste drie heren:

1. In opmaak

Recreatierun (10 km) & Prestatierun (10 miles)

Voor de dames:

Voor de heren:

Beste Wortegem-Petegemnaar

Voor de Funrun (5 km) Recreatierun (10 km) & Prestatierun (10 miles)

• 1ste dame: In opmaak
  • 1ste heer: In opmaak

Voorzieningen

Parking

Ter plaatse wordt er voldoende parking voorzien. Gelieve de instructies van de parkeerwachters te volgen.

Bevoorrading

Wij bieden opplooibare drinkbekers voor de prijs van 5 euro Gewoon 5 euro overschrijven op BE03 1430 8525 1684 met vermelding van uw deelnemer naam en wij leggen de beker klaar bij uw borstnummer. Beker kan ook ter plaatse aangeschaft worden.

De vijfkerkenloop is een bekervrije organisatie. Graag vragen we om uzelf te voorzien van een beker of drinkfles.

Verfrissing en douches

Kleedruimte en douches zijn ter plaatse beschikbaar. Er is ook voorzien in een bewaakte sporttassenzone met afhaling op vertoon van uw borstnummer.

Toiletten

In het Domein De Ghellinck zijn er toiletten beschikbaar.

Sportmassage

Er worden gratis professionele sportmassages aangeboden door Nico Lamont van IN VORM.

Overnachting

Ontdek horeca en B&B’s in de buurt via de Horecagids van Wortegem-Petegem.

Uitslagen & foto’s

Ecologie

Ecologisch evenement

De vijfkerkenloop is een ecologisch evenement. Dit trachten we te bekomen dankzij volgende maatregelen:

• We letten erop dat het parcours proper blijft en gooien geen bekers/flesjes & voedingsverpakkingen in de berm. We hebben het volste respect voor de natuur.
  • We zijn een bekervrije organisatie.
  • Herbruikbare goodiebags.
  • Gescheiden afvalinzameling op het evenemententerrein.